Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, January 23, 2014

Aduan ke Pos Malaysia

Adalah posmen ni tak buat kerja, maka, win pun tulislah emel kepada customer service Pos Malaysia untuk buat aduan. Biasalah kan. Selain memang tujuan utk mengadu, win pun saja nak test, berapa lama customer service pos ni ambil tindakan. Kalau maybank, cepat giler. Excellent. YES yg 4G internet tu pun cepat respond. Digi pun cepat. Bagus bagus.

So, emel aduan win baru je hantar dalam kol 11 pagi tadi, belum lagi dpt feedback. Tapi win terpanggil untuk tulis post ni sebab, as soon as win sent emel, win dpt auto response email tu. IN ENGLISH..! adoi,.

Boleh lah in english sbb pos malaysia kan byk urusan international.. tapi boleh jugak buat in malay dan diikuti translation in english kan? kan pos MALAYSIA.. bahasa melayu diketepikan lah! sakit pulak hati ni tiba tiba.

Cuba tgk ni:

Itu je kekesalan hati win yang ingin dikongsi. Oke bye!

By the way pada 5 Februari Pos dah reply!! READ ME!!!

awin hashim



No comments:

Post a Comment