Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, January 20, 2014

Tulislah fasal caterer majlis kahwin anda

Cerita fasal caterer wedding harini.. adik wan akan kahwin dalam bulan 8 tahun ini. Jadi, win dan wan ditugaskan untuk mencari caterer. Jumpa memang jumpalah, thanks to Google. Banyak je catering sekitar kajang/bangi/putrajaya ni. Harga pun byk yang berpatutan, banyak jugak yang mahal nak mampus.. padahal cater makanan je!! dalam makanan ada emas ke ha? arham.

Banyak yang win survey tu, win tanyalah, boleh tak nak food tasting/testing(?) Ada yang kata boleh, boleh upon confirmation, masuk bakul angkat sendiri pun  ada (setakat ni org kata food akak sedap, ayam tak keras bla bla bla..) aku pun boleh claim cmtu. Hearsay hearsay.

Win google lah kot kot ada pengantin pengantin yang serik guna catering tu ke catering ni ke.. Boleh kita avoid. To my surprise, tak ada langsung siapa siapa tulis fasal caterer yang win jumpa ni atau tak byk pun info pengalaman mengambil caterer kawen ni. Alamak!!

Bloggers, come on! siapa yang baru kahwin, share lah info, yang baik dan yang buruk.. boleh kita learn the lesson based on other people's experience.

Win cakap banyak, win cari dalam blog kawen win, ada ke takde win tulis fasal RESTU CATERING, ada. 1 perenggan je, oke lah kan daripada takde. Mungkin ada org based from my experience dah pergi amek RESTU CATERING ke. bagus jugak. dapat bisnes la datuk tu..

I should have 1 specific post lah tulis fasal caterer win. I should. Dah 3 thn kawen, skrg baru terfikir. Hahahah

Anyway people. Please, write about your caterer ye.. Win nak google.. hehe
Thanks!

No comments:

Post a Comment