Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, January 11, 2011

hari yang indah lagi mengindahkan

niat di hati nak cuti friday ni..ada sebab, ada urusan (obviously, tinggal bpe hari je lagi!)..tiba2 masuk first sight* bos suro ikut dia pegi meeting on friday...damn!! musnah harapan..punah ranah, hancur berderai..alahaiii!!!

terus la pegi jumpa bos and perbualan kami berbunyi begini:

awin: "bos, saya baru nak hanta borang nak cuti jumaat ni, tapi dlm first sight saya, bos suro saya pegi meeting B.T. tu..saya nak pegi buat *** ****..saya dah kol nak buat appointment lain tapi susah.."

bos: "oh kamu nak kahwin ye"

awin: *angguk & sengih*

bos: "bile?"

awin: "bulan tiga"

bos: "okelah, untuk awin, saya oke je, lagipun saya mmg pegi meeting tu..tapi kena discuss dulu ye fail ni"

awin: "oke!..jadi bos akan sign ye borang cuti saya?"

bos: "iyer.." *senyum*

awin: "thank u bos!" *hati berbunga2*

alhamdulillah, syukur..syukur..terima kasih banyak2.:)


p/s tengahari bos belanja makan pulak semua pegawai..whohooo..i like!

*first sight: segala surat masuk akan dikemukakan terus kepada pegawai in charge, utk inform dia awl2, kemudian barulah fail yg formal menyusul.

No comments:

Post a Comment