Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, November 23, 2010

meeting semalam

bos ckp "if perlu, stay la balik lewat skit."

sambil dia ckp, dia pandang direct kat muka ni. alahai bos, tahukah anda, saya balik bukannya cepat, saya balik on time, 4.30 sebab saya WP1 (7.30-4.30). cepat means kol 2 ke 3 ke,,
siapa balik lambat nampak macam rajin.

kalau dtg awal (hari2 kol 7am da smpai) still tak nampak rajin pulak tu..haih bengang aje.

takkan la saya nak dtg 7am nak balik 6pm? kalau mcm tu baiklah saya chambering dan practice di luar sana kan? lagipun kerja saya selalu siap on time..nampak mcm pemalas sgt balik 4.30 sbb sebelum pukul 5. kalau balik pukul 5 minyak kereta byk la..sbb kl ni jammed!! taktau ke?

p/s
yang tak patutnya ialah masih nampak mcm pemalas sgt sbb balik 4.30 walaupun smpai seawal 7pagi.

4 comments:

  1. haha bos aku pun jenis yg sama..sape balik lambat2 dipuji2 padahal yg balik lambat tu bkn buat ape pn..kite balik on time ni sbb dah serabut!huh

    ReplyDelete
  2. kan??? padahal sama lama kita terperuk kat ofis..
    7-4.30
    8-5.30
    kan sama kan?
    tapi aku nmpk mcm pemalas, yg sorg lg nmpak mcm rajin.
    tapi sama je.

    ReplyDelete
  3. tukar je la wp3, pasti disayangi en.hasbullah..hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..kalau sanggup da tuka da..tak sanggup sbnanye..tambah pulak masalah parking skrg,, wp3? not even a choice.hee

    ReplyDelete