Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Transformers - Dark of the Moon in 3D



oke people..it has been 11 days since my last post..kenapa? sebab busy la! :)




cerita hari ini bermula dengan:



Pada hari selasa 28 Jun 2011, kami (Win & Wan) pergi ke Alamanda (wayang yang paling dekat dengan rumah) sekitar jam 10 malam untuk membeli tiket Transformers 3. Niat asal adalah untuk membeli tiket midnight (mana tau kalau masih available??).. Bila dah sampai di GSC, kami menjadi pasti bahawa kami tidak akan mendapat tiket untuk mlm ini walaupun untuk midnight show, penuh! jadi since sudah pun sampai, kami pun plan la beli tiket mlm ini untuk tgk hari lain, bila sampai turn nak beli, tempat duduk yg best2 dah tidak ada dalam dua tiga hari ini. jadi kami pun beli the next, next, next date yg ada seat best sbb alang-alang tgk, biar puas hati. Tarikh show: 8 Julai!! boleh tak? next week jumaat..3D..





3D dan Win dan Wan: kami tak berapa suka tgk 3D, sebab?



1. Win pakai spec, kalau tgk 3D kena pakai double specs?? kesian kan? kalau nak pakai lens, bahaya sebab win selalu tertidur masa tgk movie..;P



2. 3D tidak ada subtitle. Bukan tak faham, tapi kadang-kadang actor/actress ni ada slang aneh atau tiba2 dia ckp laju atau terbelit, selalunya, satu perkataan yang terTAKdengar tu adalah perkataan PENTING dlm jalan cerita..shisssshhh! annoying.



3. Selepas keluar dari movie, kami pening.!




tapi dekat Alamanda masa tu ada 3D sahaja. 2D tidak ada, bukan dah habis, tapi tidak ada.



come 8 Julai 2011, pukul 9.20 kami pun masuk ke panggung. to cut the story short,


3D TRANSFORMERS DARK OF THE MOON IS OF EXCELLENT QUALITY OF A 3D MOVIE THAT I DID'T EVEN IMAGINE TO EVER WATCH HERE IN MALAYSIA.!



and this is a movie worth watching!

the end.



p/s by the way, Win telah tertidur untuk beberapa minit semasa movie tgh klimaks dan semasa beberapa scene yang lain juga!! Kemudian Win menyedari satu fakta: WIN TAK SUKA TENGOK CERITA ROBOT LAWAN-LAWAN. SUNGGUH BORING, dah 3 movie transformers baru sedar, terukkan? :(



p/s2 Win tertidur sekejap-sekejap dalam setiap movie transformers dari dulu! hehe

No comments:

Post a Comment