Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, March 19, 2011

01724441908 - part 1

2 hari lepas ada lah org tu hanta sms..terus2 sebut fasal perasaan dia yg tak sabar nk mlm pertama (mentang2 aku nk kawen lg sminggu).. bila ditanya sape dia, dia xnk jwb pun.. then dia keep on hntar sms dan sms dia mnggambarkan niat dia yg kononnya dia tu adalah bakal suami aku..n later berbaur lucah..mcm wth kan??!

then aku mula reply sms dia dgn menyatakan aku tau dia bukan wan..sms tu aku guna full english. n then tiba2 dia bengang n jwb "ckp melayu xbley ke"...ni hint besar..terus aku terbayang muka seseorang yg serta-merta jadi suspek..sbb dia sorang je yg mmg tak tau english n tak suke aku gune english n dulu bila dia guna english pun mmg nmpk na tak reti dan tak mau belajar utk reti english!

last nite, kakak aku pun kol dia, dia angkat..aku dengar suara dia.., hmm..mmg btol la pun siapa yg aku suspek tadi tu...mmg dia..agak kantoi di situ..kantoi mcm org bodoh!
i don't know what your intention was, i hope you were only joking around but sadly you were not..for me you are pathetic + desperate..find yourself a girlfriend, will you? (kalau kau tak faham english aku, pegi terjemah kat google translate)

p/s cubaan gagal

No comments:

Post a Comment