Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, February 13, 2011

apakah perasaan saya apabila..


apakah perasaan saya apabila saya sebagai seorang junior government officer, yg tak ada urgent matter telah menerima sms daripada seseorang yg bukan bos saya, mintak utk discus perkara work related di pagi hari ahad yang indah?

apakah tindakan saya? of course tak reply pun.

apakah perasaan saya apabila lebih kurang sejam kemudian, dia call pulak di tgh ari ahad yg indah?

apakah tindakan saya? of course tak jawab call pun.

situasi ini menimbulkan kemarahan yg amat sgt, tugas saya terhadap dia dah selesai seawal hari selasa lepas. tiada lagi tanggungjawab susulan di pihak saya. kalau ada benda dia nak lagi dpd saya, dia sepatutnya tulis surat hantar kat office..apa ni?? kol2 org hari ahd?? tak ada keluarga ke? tak ada life ke?? kalau nak workaholic pun pegi la kacau org yg tak ada life..ahad ni oi!

p/s kalau saya nak menjadi seorang workaholic, sudah pasti saya bekerja di luar sana yang membayar gaji yg justify phone calls pada hari ahad. FAHAM?

p/s2 fyi, i have a life.

No comments:

Post a Comment