Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, September 19, 2010

paper bag yang mahal!

pagi tadi gi jalan tar..survey beberapa barang. since semalam wan sebut fasal paper bag nak isi gift utk guests, aku pon gi la tgk harganya bpe..::

paper bag : rm2.80 satu paket

pastu terjumpa pulak bekas bentuk hati yg teramat comel n jauh lebih murah dpd paper bag tu..
harganya pulak hanya..::

bekas hati : rm27 = 25 bekas = rm1.08 satu bekas

da la lg comel, lg murah pulak tu >> nilah yang aku sebut kat wan..tapi then wan buat aku fikir (sebelum aku diketawakan habis-habisan)

how come paper bag lagi mahal dpd bekas hati pulak?
paper bag tu kan rm2.80 per paket..dlm satu paket ada 10keping..sekeping only rm0.28 pandainye kire aku ni!!

No comments:

Post a Comment