Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, August 5, 2010

doktor oh doktor..!!!

semalam saya pergi hospital. hospital angkatan tentera tuanku mizan. saya kena jumpa doktor. maka saya pun pergi. servis hospital tu bagus. sekejap je kena tunggu.

masa saya masuk je bilik 1 nak jumpa doktor, tiba2 saya perasan yang doktor tu adalah doktor yang sama! doktor yang sama yang bertugas sewaktu medical check up (untuk paksa kami join askar wataniah).
doktor itu yang telah "mendengar" bebelan saya sewaktu saya cuba untuk melepaskan diri daripada terpaksa masuk askar wataniah!!

maka saya pun berharap dia tidak ingat saya. tapi tiba2 dia nampak saya dan cakap "hey, i know u!..yess..yess..i know u!! u were that legal officer"
maka saya berkata "yess,.,.correct..i know u too..u were that doctor!!"
tapi hati saya berkata "DAMN..dia ingat pulak!!!" hahaha..

No comments:

Post a Comment