Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 30, 2010

ada hantu ke masa bulan puasa?

hari jumaat lepas, aku terserempak dengan "orang" yang berdiri tegak tanpa sebab kat ruang lif..aku keluar daripada lif dengan nadiah then there "she/it" was standing still at the corner..terkejut aku..bodoh betul! tak ada choice pulak tu, nak tak nak kena jugak lalu betul2 tepi dia. lalu je lah..naseb baik ada nadiah..kalau tak pengsan dah aku..

pakai tudung merah, baju hijau kelabu, bunga2 kecik..berdiri tak bergerak langsung, senyum pandang kami berdua. keluar aje daripada ruang lif, terus aku tanya nadiah, whether dia nampak tak perempuan tu..she said dia nampak n dia tak fikir apa2 yg scary pon..jadi kurang la gegaran di kepala lutut aku ni.fuhh..

tapi, aku still fikir, what/who the hell was that?? if she is a person, why the hell did she stood still and smile cmtu????? haih..mindef bangunan lama..buat sume orang takot.orang pun dianggap hantu..hehe

tak kesah berapa kali aku cuba anggap dia tu orang, still aku rasa dia bukan orang..(harap2 dia orang)

1 comment:

  1. kdg2 ade org yg pelik sket awin,perangai menghampiri hantu..hehe

    ReplyDelete