Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, April 2, 2010

Di Kala Emosi Tidak Tenteram..

ya Allah ya Tuhanku. Ampunilah segala dosa-dosaku, dosa kedua ibu bapa ku, dosa adik-beradik ku, dosa sahabat-sahabatku dan dosa seluruh umat muslimin dan muslimat.

ya Allah ya Tuhanku. aku memohon daripadamu. kau kurniakanlah aku ketenangan dalam kehidupan seharianku.

ya Allah ya Tuhanku. aku memohon daripadamu. kau kurniakanlah aku kesabaran dalam menghadapi ujian-ujian mu.

aku mohon ya Allah, lembutkan lah hati saudaraku untuk memaafkan aku atas apa jua kesalahanku dan kurniakanlah kepadaku sifat pemaaf atas apa jua kesalahannya sama ada yang sedar atau tidak.

ya Allah ya Tuhanku. kau jauhkanlah aku dari manusia yang suka melaga-lagakan saudara-saudaranya. kau ampunilah dosanya dan aku mohon ya Allah, kau kurniakanlah kesedaran kepadanya tentang perlakuannya yang menganiaya saudara-saudaranya yang lain.kau ampunilah dosanya ya Allah.

ya Allah ya Tuhanku. jauhkanlah aku daripada apa jua jenis fitnah. jauhkanlah ku daripada sifat amarah.
ampunilah dosaku ya Allah. amin ya rabbal alamin.



No comments:

Post a Comment