Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, February 24, 2012

yusry-lisa-INAI

my 2 favourite celebs, yusry + lisa nikah sudah! haihhh..cute..mesti anak dia comel momel.. da la ada drh orang putih..hehe

by the way, entry ini nak ckp fasal inai..inai lisa..


picture from www.beautifulnara.com

teringat dulu, almost one year ago..time2 macam ni, tengah fikir fasal inai jugak ni..my initial plan was to have all my jari capped by inai..cap je..mcm lisa tu..!! i don't really like flowery-henna-tattoo.. but i had to get that..why? because a few weeks before my nikah date, i accidentally burned my finger dgn air panas..parut melepuh oke? kecik je tapi obvious..lepastu parut kena cakar dengan ABU a year before was still there and it was obvious too.. kenalah cover..

harini tgk gambar inai org, aku sedih! :(((

http://awinthinksitstime.blogspot.com/2011/03/hiccup-inai.html

No comments:

Post a Comment