Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 12, 2011

cerita hari raya. Part III - kuih raya.

kuih raya sebanyak 3 jenis, win + wan buat sama2 utk kami sendiri dan mak win dan mak wan. semua org kata sedap. tapi bila bwk pegi office, adalah hamba allah yang perasan bagus ni terus terang di khalayak ramai ckp tak sedap. kalau tak sedap kau perabih jugak kuih tu. mkn sorg pulak tu! oke, serik, no more kuih raya to office BUU mindef EVER. FOREVER. *kecik hati*

oke, ada org siap minta resepi, dia mentah2 ckp tak sedap. hmm..selepas merasionalkan hinaan tersebut, ada dua kesimpulan, satu, lidah dia dah rosak, almaklumlah umurnya pun sudah tua. dua, mungkin kuih tu dah masuk angin, lemau, atau "sedap" kan subjektif, lain org lain pendapat kan? *positif kan awin ni?* heheh.

by the way, lin siap minta resepi, she's still young, belum "51" lagi..takkan lidah lin yang rosak? hahaha..

p/s sorry people, kalau buat jamuan hari raya nanti, tak akan ada kuih dpd awin.. mesti si hamba allah itu akan ckp "tak apalah, bukan sedap pun"??? tak apalah, aku tidak berobligasi dan tidak ingin apatah lagi berniat memasak untuk kau..simpati dengan isteri dia. mesti teruk jugak kene. itu taksedap ini tak sedap. padahal lidah dia yg kene beli baru..eh..marah pulak..hehe :)

No comments:

Post a Comment