Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, April 26, 2012

sweet-menyampah-blah

kebelakangan ni kan, my husband si wan tu asyiklah berlaku sweet je.. aku dimanja2kan sbb dah sarat. kalau tak dimanjakan pun, aku mmg terbaring je lepas balik kerja. nak tak nak dia kena buat semua.. nak masak? jarang! penattttttt.. nak kemas rumah? lagilah tak..! so, jgn ada sesape dtg rumah kami skrg oke? sgt sepah tongkang pecah punya sepah.

so, berbalik kepada wan being sweet. aku yg sentiasa beremosi kebelakangan ni, terasa syahdu gila kalau dia tengah berlaku sweet tu. contoh perlakuan sweet dia adalah, tgh malam dia keluar carik ikan kembung nak masakkan laksa, pastu dia masakkan laksa, just because aku nak jugak laksa malam tu walaupun dah dinner sejam sebelum tu. tu kan sweet tu kan? oleh sbb aku sentiasa syahdu2 je, apa lagi yg aku boleh buat? yess, update gambar2/status2 fasal ke-sweet-an wan di facebook n even dekat blog ni pun ada je cerita fasal wan yg sweet.

oh, rupanya ada yg menyampah nak baca..muahahahhaaha..oke, aku sungguh tak faham. inikan blog aku kan? facebook aku tu kan facebook aku jugak kan? aku punye. suka hati akulah aku nak tulis apa..btol tak? kalau menyampah, jgn la baca blog ni. jgn.. kau tambah dosa je ngok. baik kau tapayah baca,. kau pun tak saket hati n bile tak saket hati, kau tak comment mcm2 kat blog ni, aku pun tak saket hati. win-win situation.
kalau kau benci apa aku post kat facebook, by all means, delete me. block me. whatever. yang kau pegi baca pastu sakit hati..mcm...macammm.. kelakar? hahahahaha kelakar campur bodoh2 ayam sikit..hahahahaha. itu je

p/s eiiii aku perasan blog ni mmg emosi kan lately. sue me!

No comments:

Post a Comment