Pages

Couple

Daisypath Anniversary tickers

Kahwin

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, December 17, 2013

Isteri yang baik adalah isteri yang...

banyak jawapan yang boleh diisi di ruangan kosong tersebut.

Harini win mempelajari dua daripada beribu jawapan yang sesuai yang boleh diisi di ruangan kosong tersebut. Jawapan tersebut adalah isteri yang baik adalah isteri yang tidak meminta-minta dan isteri yang sentiasa memahami suami dia dalam apa jua keadaan.

Huraian:

Isteri yang baik adalah isteri yang faham kemampuan suami dia, financially atau dari segi apa sekalipun. Kalau kita tgk dari segi financially, isteri yang baik adalah isteri yang sentiasa understanding, tak mintak bukan-bukan sebab dia tau setakat mana husband dia mampu. Tak mintak upah, tak mintak belanja benda tak perlu, membantu husband dia some more, especially if she is making more money than he does.

Sebagai satu contoh situasi kan, isteri mengandung, mintak mcm mcm (barang la,.,.bukan makanan) daripada suami walaupun dia tahu suami dia tak mampu, atau kalau mampu pun, tapi akan menjadi susah untuk menunaikan permintaan si isteri. Isteri-isteri ni kadang-kadang tau je, keadaan poket suami, tapi dia tak peduli.

Terus win terkait situasi win, win melahirkan Naurah 4 hari selepas birthday win, win takda mintak apape rasanya.. hehe.. kan Wan kan?? isteri yang baik, biasalah. Tapi blackberry playbook tu, hadiah birthday win. pun bukan win mintak. Win hint hint je. hehehe. (Wan, i know u r reading this.)

She (my friend) opened my eyes, into seeing one/two of thousands characteristic of a good wife.
Thank u kak! hehe




awin hashim

No comments:

Post a Comment